دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی

دانلود آهنگ های جدید ایرانی

  • ۰
  • ۰


متن آهنگ ادامه نمیدمت رامین بی باک

Lyrics Music Ramin Bibak Edame Nemidamet

متن آهنگ ادامه نمیدمت رامین بی باک

ترانه و شعر آهنگ ادامه نمیدمت رامین بی باک

نه راه نداره آدم تا کجا آخه طاقت بیاره همش بیقراره دلی که قفلی زده رو تو سر کاره
هه دوره تو رو خط کشیدم هر چی خیرت رسیده بس بود
حالا راه گلومو بسته عشقی که واسه من نفس بود

دست بردار از منه بده ردی باش به فکر عشقه بعدی
خوب بودم که دورم زدی اینقدر که تهش دل قید تو رو زد

دست بردار از منه بده ردی تو اینکارو باهام کردی
خوب بودم که دورم زدی اینقدر که تهش دل قید تو رو زد

تکست آهنگ ادامه نمیدمت رامین بی باک

معلومه دلم تنگ میشه اما ادامه نمیدمت با خاطره باید چیکار کرد کاشکی هیچ وقت نمیدیدمت
دوره تو رو خط کشیدم هر چی خیرت رسیده بس بود
حالا راه گلومو بسته عشقی که واسه من نفس بود

دست بردار از منه بده ردی باش به فکر عشقه بعدی
خوب بودم که دورم زدی اینقدر که تهش دل قید تو رو زد

دست بردار از منه بده ردی تو اینکارو باهام کردی
خوب بودم که دورم زدی اینقدر که تهش دل قید تو رو زد

**

دانلود آهنگ رامین بی باک ادامه نمیدمت

  • ۹۸/۰۲/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی