دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی

دانلود آهنگ های جدید ایرانی

  • ۰
  • ۰


متن آهنگ ابرو کمون امیر وارث

Lyrics Music Amir Vares Abroo Kamoon

متن آهنگ ابرو کمون امیر وارث

ترانه و شعر آهنگ ابرو کمون امیر وارث

من دلبری دارم که خیلی ناز داره چشمایه عاشقکش ولی پُر راز داره
بیا که از عاشقی صبرم سر اومد بیا شب شد ولی صبحم نیومد
سیه چشمی همیشه ناز داری تو یه شعری که بس آواز داری

آهای ابرو کمون گیسو کمند دلبره من ماه بلند افتاده ام در خَم آن ابرویه تو نازِ تو چند؟! 🙂
ابرو کمون گیسو کمند دلبره من ماه بلند افتاده ام در خَم آن ابرویه تو نازِ تو چند

تکست آهنگ ابرو کمون امیر وارث

حاله من با تو خوشه بی تو دلم میگیره من بشم از تو جدا دل بخدا میمیره
یار دیرینه ی من عشقو معشوقه ی من از کنارم تو بری غم به دلم میشینه

عاشقه رویه توام کشته ی مویه توام من بشم از تو جدا دل بخدا میمیره

آهای ابرو کمون گیسو کمند دلبره من ماه بلند افتاده ام در خَم آن ابرویه تو نازِ تو چند؟! 🙂
ابرو کمون گیسو کمند دلبره من ماه بلند افتاده ام در خَم آن ابرویه تو نازِ تو چند

آهای ابرو کمون گیسو کمند دلبره من ماه بلند افتاده ام در خَم آن ابرویه تو نازِ تو چند؟! 🙂
ابرو کمون گیسو کمند دلبره من ماه بلند افتاده ام در خَم آن ابرویه تو نازِ تو چند

**

دانلود آهنگ امیر وارث ابرو کمون

  • ۹۸/۰۲/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی