دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی

دانلود آهنگ های جدید ایرانی

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ یوسف زمانی شیک

Download New Music Yousef Zamani Shik

دانلود آهنگ یوسف زمانی شیک


دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی شیک


متن آهنگ یوسف زمانی شیک


آهای همه ی قرارم کیو جز تو دارم تو اومدی تو زندگیم شدی دار و ندارم
غمم نیست دیگه با تو نه هیشکی دیگه جاتو نه نمیگیره تو قلبم دردونه ی قلبم

با تو با تو من غرقه حاله خوبم دوست دارم آهای عزیزتر از جونم
میلرزه دلم تا اینکه میام بگم من همونم که یه دل نه صد دل عاشقتم

عاشقونه عاشقونه خیلی شیکو بی بهونه حاضری دلتو بدی به دله یه آدمه دیوونه
مثله من منکه برات مردم دَم خودم گرم که زدم دلتو بردم

عاشقونه عاشقونه خیلی شیکو بی بهونه حاضری دلتو بدی به دله یه آدمه دیوونه
مثله من منکه برات مردم دَم خودم گرم که زدم دلتو بردم


برای دانلود آهنگ یوسف زمانی شیک کلیک کنید

  • ۹۸/۰۲/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی