دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی

دانلود آهنگ های جدید ایرانی

  • ۰
  • ۰

دانلود مداحی مراسم استقبال از محرم ۹۳
مداحی مراسم استقبال محرم ۹۳ در دستگاه شور مخصوص ماشین با لینک مستقیم

این مجموعه شامل ۹ ترک میباشد

لیست مداحی مراسم استقبال از محرم ۹۳

۱ من کجا سیاهی پرچمای تو من کجا – کربلایی حمید علیمی

۲ من جز حسین یاری ندارم دل بر غم او – کربلایی حمید علیمی

۳ تو دلم غوغا شد چشم من دریا شد – کربلایی حمید علیمی

۴ یا حسین غریب مادر تویی ارباب دل من – کربلایی حمید علیمی

۵ قلبم که پر شرر بود چشمام همیشه – حاج علی اکبری

۶ بگذار آدمیان طعنه زنند دم گویند – حاج علی اکبری

۷ لب گودال مادر افتاده زیر مرکب بی سر – حاج علی اکبری

۸ منو شیدا کن دلمو وا کن – حاج علی اکبری

۹ گمنام پریدند تو اوج جوونی – حاج علی اکبری


جهت دانلود مجموعه لطفا روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود مداحی مراسم استقبال محرم ۹۳


  • ۹۳/۰۸/۰۳

نظرات (۱)

محرم که می شود یاد بدهی هایم(؟!) می افتم یاد آنروز که ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی