دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی

دانلود آهنگ های جدید ایرانی

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید پازل باند فرشته
Download New Music Puzzle Band Fereshteدانلود آهنگ جدید پازل باند فرشته


متن آهنگ جدید پازل باند فرشته
بعضی روزا که تو نیستی یهویی دلم می گیره
تقصیر توئه که عشقت همه جوره بی نظیره
خدا تو رو آفریده واسه خودم تو رو به خود خدا هم پس نمیدم
مثل یه هدیه امدی از آسمون مثل همیشه، همیشه پیشم بمون
دونه دونه رو گونمه اشگ غمت نمی تونم از دست بدمت
یه جوری تو خوبی فرشته ی من که همه دنیا عاشقتن
دونه دونه رو گونمه اشگ غمت نمی تونم از دست بدمت
یه جوری تو خوبی فرشته ی من که همه دنیا عاشقتن
که همه دنیا عاشقتن

شعر آهنگ جدید پازل باند به نام فرشته

وقتی همه چی خراب بود تو با قلبت رسیدی
از پشت درای بسته تو صدام و شنیدی
یکی یدونه ی دل، دلواپسم
یه لحظه از تو دور میشم من می ترسم
دستات و تا میزاری توی دستام
هیجان و تو می بینی تو نفسام
دونه دونه رو گونمه اشگ غمت نمی تونم از دست بدمت
یه جوری تو خوبی فرشته ی من که همه دنیا عاشقتن
دونه دونه رو گونمه اشگ غمت نمی تونم از دست بدمت
یه جوری تو خوبی فرشته ی من که همه دنیا عاشقتن
که همه دنیا عاشقتن

**

دانلود آهنگ جدید پازل باند فرشته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی