دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید ایرانی

دانلود آهنگ های جدید ایرانی

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حسن رضائیان بهارم باش
Download New Music Hasan Rezaeian Baharam Bashدانلود آهنگ جدید حسن رضائیان بهارم باش


متن آهنگ جدید حسن رضائیان بهارم باش

خیلی آروم تویه قلبم خودتو جا کردی

شدی دنیام تویی رویام گریه این قلبو وا کردی

تو تمومه زندگیم میخام اینو بم بگی

عاشق من میمونی بهارم باش

لحظه های زندگی بی تو زیبا نمیشه

عاشقم باش همیشه کنارم باش

تو مثله بهاری تویه رویام میمونی کنار من

تو شدی همه دنیام عزیزم

تویی دنیای من تویی زیبای من

ببین من تورو میخوام

تو مثله بهاری تویه رویام میمونی کنار من

تو شدی همه دنیام عزیزم

تویی دنیای من تویی زیبای من

ببین من تورو میخوام

شعر آهنگ جدید حسن رضائیان بهارم باش

تو به من خیره شو تا ببینم عشقو محو رنگ چشماتم

قلب من میریزه وقتی و میخندی عاشق خنده هاتم

تو تمومه زندگیم میخام اینو بم بگی

عاشق من میمونی بهارم باش

لحظه های زندگی بی تو زیبا نمیشه

عاشقم باش همیشه کنارم باش

تو مثله بهاری تویه رویام میمونی کنار من

تو شدی همه دنیام عزیزم

تویی دنیای من تویی زیبای من

ببین من تورو میخوام

تو مثله بهاری تویه رویام میمونی کنار من

تو شدی همه دنیام عزیزم

تویی دنیای من تویی زیبای من

ببین من تورو میخوام

**

دانلود آهنگ جدید حسن رضائیان بهارم باش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی